Thursday, May 26, 2011

large order. grr :))

jam dah loceng dah berbunyi. err, tapi aku mati kan sebab memekak. haha.
saked telinga aku doe. hm, pastuh hp pulak bunyi. hm. bile tgok sape call " b syygs♥ " ouhhh.
dea na kejut aku lah tuh kan. selalu dea lah bgun paling lewat, lambad dan lembab kan.
kali neh dea pulakk bgun awal dari aku. hehe. aku pun yea kan aje ape yg di ckap oleh b aku.
letak jea hp, fuhhhh terus melayang aku tdur blek. bila terdgar dentuman pintu umah.
err, ouhhhh shit! tgok jam dah pkul 09:35 am. bangsat! aku msuk pkul 10:00 am. mampus gua~
amek kesempatan anta mses dkad Abg Kaifan " abg, hari neh sy lmbd siked yea sy adehal. " dea pun reply
" pkul berape bule smpai tmpad keje? " aku reply " err, dalam 10:45 am ke? " jawab dea " okayy, klw bule cepad sbab customer neh smpai pkul 11:00 am ". aku pun ape agik terus berlari msuk toilet. wahhhh!
cepad betul kan siap mandi. lalalala~ ta sempad na make up pun. pkai bedak gegitu jea pkai perfume.
laaaaaaaari turun smpai ke bwah. grr! fuhhh. akhirnye smpai jgak kan dkad angsana. dah lah pna terik dkad luwa tuh. tepat 10:45 aku smpai angsana. separuh dari orderan dah siap ade agik separuh yg belum settle.
but thanks to all for supporting. sape yg tolong aku tuh aku ucapkan thanks lah bebyak doe. tatau na ckap mcem mane. khuyuk buad product tetbe customer tuh call manager aku ckap dea dah smpai.
wahhhhh. aku egt kan siked jea lah kan. rupenye 99.99% dkad lobby tuh jea dah org-org dea.
ouhhhh my gucci~ 3 buah bus mek. bdak kecik-kecik plak tuh. err, satu mcd tuh dah mcem psar.
kena plak incharge dea ta reti sbar. perhhhhhh! baran jea an aku. aku fikir kau customer jea beb.
nasib dea ta pham bahase melayu. dea tau na speaking LONDON jea. grrr.
kelam kabut dea buad nye. kesian manager gua tau! haha. totally is good service lahhh.
wohhooo :)) alhamdulillah. bule fight large order dgan store-store City Centre yg lain.
meh lawan dgan Plaza Angsana meh. lalalalalalalalalalala~  sume berjalan dgan lancar. :))

No comments:

Post a Comment